diumenge, 4 de març del 2007

# 50 #






Avui he fet el meu cinquantè aniversari, si, ja tinc una edat, peró estic fort com un "roure", i la familia m' ha sorprés amb una festa, que realment no esperava, hi eren tots i des d'aquí els vull donar les gràcies a tots, primer a la meva Maria Montserrat (t'estimo i molt guapo el casc)), després, la meva filla Ares (la perfecta organitzadora, m'ha encantat "300")),i a continuació, Sergi (enhorabona pels 3 campionats),Neus i Zoe (boniques), Jaume (merengón), Carles, Tere i Pau, (uns guants de moto de 1.000c.c.), Mª Carme i Ramon ( no sabeu com em van agradar el còmic i la samarreta),el pare i la mare (no falteu mai), Diego (pare), Diego (fill, preciós) i Marta (guapa),Xavi, Maite, Andreu i Carla, (l'ATP us espera), Albert (pare), Albert (fill) i Mª Carme (sort en el nou treball), Ramon i Mª Carme ( guai el Caribe, eh), Gerard (un petó a l'ausent Patricia), Fausto i Dolors (els consogres perfectes) i Carles, Carmen i Isa (les meues perruqueres favorites), gràcies a tots de tot cor, us estimo.

1 comentari:

Nona ha dit...

ja tenim ganes de veure la moto.